Larry

Larry
Larry

sobota, 1 grudnia 2012

Rozdział 1

 To ja Harry Styles. Tak ten Harry Styles. Z tego One Direction. Ta wielka 'szczęśliwa' gwiazda która się niczym nie przejmuje bo ma miliony fanek. Uważany jest za największe ciacho , dużo tu by jeszcze opowiadać , na pewno wiecie kim jestem... Moje życie nie jest wcale takie łatwe jak się wydaje z waszego punktu widzenia. Mam swoje problemy owszem ale jednym, moim największym jest.. Louis ! TAk ten Tomlinson . Który jest kochany, ma ogromny talent i jest moim przyjacielem tylko.. Ja go kocham.. Pewnie wiele nastolatek wie jak to jest kochać bez wzajemności ? Jak trudno powiedzieć tej drugiej osobie 'kocham cię' ?  Boje się że on mnie wyśmieje, powie prosto w twarz że to go nie obchodzi że ma mnie gdzieś ? Przeciez ma dziewczyne Eleanor.. Którą bardzo 'kocha' nie mieszam się w to. Ale on mnie rani nawet bardzo.. Chciałbym, chciałbym aby było tak jak kiedyś jeszcze w XF kiedy on żartował że jesteśmy razem. Żartował ale ja brałem to wszystko na serio. Teraz cierpię. Ale on tego nie widzi nikt tego nie widzi ! Przecież to niedopuszczalne alby sławy były ze sobą i to tej samej płci! Ale ja.. Nie chcę się nad sobą ciągle rozczulać. Chcę mu powiedzieć te cholerne 'kocham cię' ale to tak trudno.

~~~
Stał się cud ! On zrobił to pierwszy ! Powiedział mi że mnie kocha . Jezu jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi! To szok że moja miłość została odwzajemniona. Powiedział mi że to 'czułości' publiczne wcale nic dla niego nie znaczyły . On to robił z czułości a nie żeby mówili o nas ! Ale jak jest dobra wiadomość to i jest zła. Chłopaki wiedzą cieszą się że jesteśmy szczęśliwi dawno wiedzieli że coś między nami jest. Ale magnament.. Nie pozwala nam się ujawnić.. To jest niesprawiedliwe ! Życie jest nie fair ! Chłopaki nas pocieszają ale... Płakać mi się chce jak myśle o tym wszystkim nie lubie kłamać a zwłaszcza tych co są dla mnie ważni czyli fani. Oni powinni o tym wiedzieć ! Nie obchodzi mnie to czy by nas zaakceptowali czy nie.. Dla mnie się to nie liczy ważne jest to że Tomlinson mnie kocha . Ujawnimy się obiecuję to sobie ! Nie dam sobą pomiatać ! Zapewne pamiętacie mój tatuaż 'gwiazdkę' ? Jest on dla mnie bardzo ważny. Zrobiłęm go bo byłęm w LA maiłem 18 lat i nie tylko gwiazdka pusta oznacza że nie jestem gotowy się ujawnić ale wypełniona- gotowość. Wielu fanów się domyśla o co chodzi. Podobne znaczenie ma też tatuaż '17BLACK' i małe czerwone '29' chodzi właśnie o tą książkę. Nie będę tu nic tłumaczył bo po internecie krąży wiele opowieści na te temat. Wracając do mnie i Louisa. Jeszcze w tym roku 2012 chce to zrobić ! Chcę się ujawnić ! Zobaczymy jak się sprawy potoczą. Magnament ostrzegał nas że jak spróbujemy to zrobić to, to... to koniec z zespołem ! Po co my podpisaliśmy ten cholerny kontrakt. Będziemy siedzieć w tym bagnie jeszcze przez pare lat. Albo może dopóki będziemy rozchwytywani przez media i fanów, dopóki będziemy zarabiali dla niego kase ? Puki mu się nie znudzi ?



____________________

To miał być taki 'wstęp' . Mam nadzieję że się wam spodoba. Starałam się. ~Ola. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz